Коли моряк зазнає травми під час виконання своїх службових обов'язків, він упевнений, що правда на його боці. Компанія надасть медичну допомогу, компенсує медичні витрати та сплатить базову ставку (лікарняний) під час лікування, і «вишнею на торті» буде компенсація у кілька сотень тисяч доларів. На ці гроші можна буде реабілітуватися (залежно від отриманої травми), та ще залишиться.
І яке розчарування я бачу, коли до мене звертаються моряки, які ведуть боротьбу з крюїнгом та судновласником самостійно кілька років, в умовах виснаженого фізичного та психологічного здоров'я, без постійного заробітку, адже після отриманої травми «море закрите».
Я сам пройшов через це. Після отриманої травми, мені здавалося, одержання компенсації для мене було справедливою та очевидною дією з боку судновласників. І я зіткнувся з величезною кількістю лазівок.
За одинадцятирічну практику надання правової допомоги морякам та їхнім сім'ям я зіткнувся з різними витонченими хитрощами, якими апелюють крюїнги, судновласники та представники клубів.
Якщо Ви думаєте, що різні методи оптимізації витрат та економії за рахунок співробітників – специфіка тільки нашої країни, Ви глибоко помиляєтеся. Як і будь-який бізнес, судновласники та страхові компанії націлені на прибуток. Коли йдеться про виплати великих сум, знайдеться тисяча причин для того, щоб цю виплату затримати та зменшити. І неважливо, чи це компанія українська, європейська, американська, китайська тощо.
Я постійно повторюю: «Зберігайте копії контракту в цифровому вигляді, надсилайте їх своїм родичам»
У разі отримання травми через фізичне здоров'я речі та документи під час репатріації може збирати не моряк. І щоразу контракт забувають покласти. І якщо Ви думаєте, що при проханні надання документа, Вам його моментально надасть крюїнг, Ви також обманюєтеся.
Компанії мають досвід використання подвійних контрактів. Моряку на руки дається документ обсягом у кілька сторінок, а повний документ з усіма умовами та сумами знаходиться лише у судновласника. Наприклад, якщо у Вашому контракті Вам належить двадцять тисяч доларів у якості омпенсації, то при роботі грамотного юриста Ви можете отримати компенсацію у розмірі сто тисяч доларів, і це далеко не межа. Оскільки багато залежить від країни судновласника, страхової, прапора, і навіть місця, де моряк отримав травму. За весь час моєї практики кожен випадок дуже індивідуальний. І за різних обставин моряки отримували сто, двісті тисяч і навіть півмільйона доларів.
Частою помилкою з боку моряків є розрахунок на свої сили у веденні переговорів. Так, Ви можете досягти угоди. Але вам ніколи не запропонують максимум самостійно. Тільки після роботи фахівця у компанії не залишається іншого виходу. Якщо Ви думаєте, що у цій справі Вам допоможе консультація цивільного юриста, це теж велика помилка. Морське міжнародне право навіть не можна порівняти із цивільними справами. Це зовсім інша галузь, яка вимагає від фахівця повного занурення у цю сферу. Ви ж не йдете до терапевта при зубному болю.
Я бажаю Вам міцного здоров'я, а за необхідності професійної допомоги, я та моя команда працюємо для Вас 24/7. Усі консультації безкоштовні.